انقلاب ما

وظیفه نسل پرنشاط و جوان دانشجو؛ تداوم و تکامل خط مستقیم انقلاب است

انقلاب ما

وظیفه نسل پرنشاط و جوان دانشجو؛ تداوم و تکامل خط مستقیم انقلاب است

انقلاب ما

قرار بر این شد تا نوشته های دوستانتون در هیئت عاشقان اهل بیت (علیه السلام) به صورت مکتوب در این وبلاگ قرار بگیره تاهممون هرز چند گاهی سری بزنیم به این نوشته ها و تکرار بشه گفته های گذشته و یادمون بیاد که چی قرار گذاشته بودیم با خودمون وقتی این نوشته ها رو میشنیدیم.

نویسنده : علی متین فر

راست و مستقیم سر اصل مطلب!

این که بعد از یک ماه و اندی از شروع نیم سال تحصیلی به بهانه ی انتخابات از ترم بی جان بهاره دانشگاه ها کوتاه کنند و نفس آموزش و تعلّم رو با عقب آوردن امتحانات پایان ترم بگیرند و نیز از استادان و متربیان انتظار جمع بندی و همکاری داشته باشند واقعاً جفای بزرگی در حقّ "علم"، "معلم" و "دانش جو"ست، و نیز کلاه گشـــادیست بر سر ملت دانشجوپرور!

این که هدف از این کار همکاری و حضور موثر دانشجویان در عرصه انتخابات ریاست جمهوری اعلام بشود صرفاً ماستی بوده که با فرچه بر سر اساتید و دانشجویان مالیده شده است!

این که به بهانه ی احتمال تکرار وقایع نابخشودنی سال 88 و پیشگیری آن، مصلحت اندیشی کرده اند تا امتحانات را خیلی زودتر از موعد برگزار کنند حتماً هدف مقدسی داشته - امنیت و نظم انتخابات و..- که هیچ وسیله ای - ضربه به ارکان آموزشی دانشگاه- آن را توجیه نمی کند!

اگر قرار باشد مدیران مربوطه در انتخابات های خردادماه هرچند سال آینده از این رویه بهره بگیرند پس بهتر است ترم بهار دانشگاه ها یکــسر تعطیل اعلام شود، چرا که منهای تعطیلات آنچه می ماند مختصر وقتیست برای رزرو غذا وصرف نماز و ادای ناهار!    

مگر نه این است که رهبری معظّم به جوانان اعتماد داشته که آن ها را "افسران جنگ نرم" نامید؟

مگر نه این است  که هرکسی بعد از آن وقایع فتنه گون، امسال بخواهد دست به جنجال و آشوب بزند دیگر معترض خیابانی نیست بلکه مزدور و برانداز است و برای مقابله با او دیگر درنگ جایز نیست؟

مگر نه این است که امسال دیگر این توبمیری ها از آن توبمیری ها نیست و ملت که از آن حوادث تلخ، آبدیده شده اند قطعاً پیش دستی نسبت به آن وقایع احتمالی خواهند کرد؟

بنا به آرایه تکـــرار، «هدف وسیله را توجیه نمی کند!»

آخر اینگونه که "افسران جوان جنگ نرم" را آماده باش نمی دهند!                   

سربازان با "استرس های شب امتحانی" و "نمرات آنچنـــانی" و "شیفت بده جان فلانی" دیگر تا امتحان بیست و چهارم خرداد (انتخابات) رمقی برایشان نمی ماند!

با این مصلحت اندیشی های بدموقع، قله های رفیع علم که هیچ، تا دامنه کوه علم هم به زور خودمان را لت بکشیم!

این دانشجو[1] بیدار است و آن دانشجو بیچارست!

                                   شب زنده دار مانده برای هـضم درسهای نو و تلنبار!

  • انقلاب ما... / گام اول خودسازی

نظرات  (۱)

الان که امتحانا تموم شد کپی کردن داشت این پست آخه؟!!!!!!!!!!!!!!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی