انقلاب ما

وظیفه نسل پرنشاط و جوان دانشجو؛ تداوم و تکامل خط مستقیم انقلاب است

انقلاب ما

وظیفه نسل پرنشاط و جوان دانشجو؛ تداوم و تکامل خط مستقیم انقلاب است

انقلاب ما

قرار بر این شد تا نوشته های دوستانتون در هیئت عاشقان اهل بیت (علیه السلام) به صورت مکتوب در این وبلاگ قرار بگیره تاهممون هرز چند گاهی سری بزنیم به این نوشته ها و تکرار بشه گفته های گذشته و یادمون بیاد که چی قرار گذاشته بودیم با خودمون وقتی این نوشته ها رو میشنیدیم.

نویسنده: رویشی ها


این روز ها در شهرمان بابل، در بحبوحه فضای مسموم جامعه، رویداد های فرهنگی زیبایی رخ داده که وظیفه خودمان دانستیم تا به معرفی و تقدیر از عوامل آن بپردازیم و حسرتی در دل داریم که نتوانستیم به دلیل فاصله یک ماهه چاپ این نشریه تک برگی، پیش از اتمام برخی از این رویدادها آن را با شما مردم بزرگوار در میان بگذاریم.

رویداد اول:

در هفته دفاع مقدس جوانانی از این شهر کمر همت بستند و تمام توان خود برای ادای دین به جوانان سال های نه چندان دور این مملکت بکار بردند. کارهایی که از دل برآمد و لاجرم بر دل نشست. جوانان موسسه راه شهید امسال همچون سال های گذشته رویداد مهم را رقم زدند و با برگزاری یادمان شهدا در گلزار شهدا، یاد آن مردان بی ادعا را به ما یادآور شدند. اجرتان با شهدا و خدا قوت ...

رویداد دوم:

رویداد دوم روز های هفته دفاع مقدس برگزاری نمایشگاه سربند های فراموش شده می باشد که به همت کانون فرهنگی مذهبی زلال در خیابان شهید مدرس برگزار شد.

جوانان مومن در کانون زلال نیز همچون سال های اخیر زیبایی یاد و خاطر شهدا را با زیبایی هنرمندانه خود گره زدند و نمایشگاهی از ایمان، معرفت، شجاعت و اخلاص را به نمایش در آوردند.

آرزو می کنیم این حرکت فرهنگی مورد قبول افتد و ادامه دار باشد. خدا قوت ...

رویداد سـوم:

مراسم تجلیل و بزرگداشت عــالم فرزانه و پارسا حاج شیخ محمدجواد مُحامدی در آستان پیرعــلم به همّت مومنین آن مکان مقدس برگزار شد که باید به این حرکت هوشمندانه و خداپسندانه آفرین گفت و البته خدا قوت ...

رویداد چهارم:

چهارمین رویداد که قرار است انشا ا...  همچون 8 سال اخیر در مصلی جمعه شهرمان به وقوع بپیوندد، نمایشگاه استانی قرآن کریم است که به همت مرکز دارالقرآن امام حسن مجتبی (ع) از تاریخ 27 مهر لغایت 3 آبان برگزار می گردد.

"صحیفه سبز"، نامی است که بر این رویداد گمارده اند. 8 سال است میزبانی نمایشگاه قرآن استان مازندران در دستان جوانان این مرکز به عنایت پروردگار نهاده شده و امید است با حضور دلگرم کننده مردم، شکر این نعمت را بجا آورده و بهتر از هر سال شاهد این رویداد بزرگ فرهنگی در شهرمان باشیم.

و ما هم بنا بر وظیفه خود از این عزیزان پیشاپیش تقدیر و تشکر کرده و دعا می کنیم که انشا ا...  قرآن شفیع ما و شما عزیزان در سرای آخرت باشد، خدا قوت ... 

 

  • بلاگ سینمایی آینه جادو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی