انقلاب ما

وظیفه نسل پرنشاط و جوان دانشجو؛ تداوم و تکامل خط مستقیم انقلاب است

انقلاب ما

وظیفه نسل پرنشاط و جوان دانشجو؛ تداوم و تکامل خط مستقیم انقلاب است

انقلاب ما

قرار بر این شد تا نوشته های دوستانتون در هیئت عاشقان اهل بیت (علیه السلام) به صورت مکتوب در این وبلاگ قرار بگیره تاهممون هرز چند گاهی سری بزنیم به این نوشته ها و تکرار بشه گفته های گذشته و یادمون بیاد که چی قرار گذاشته بودیم با خودمون وقتی این نوشته ها رو میشنیدیم.

 نویسنده: علی تقی پور

حق این بود که درباره دهه کرامت و منزلت علی بن موسی الرضا (ع) با مطالعه بنویسم و با موضوع، از این بابت که مقام کعبه ما ایرانیان را دارد، در گذر از کتاب و مجلات و فکرم چیزی پُر و بجا نیافتم و دلم گفت و نوشتم :

گذرم در هفته قبل به مشهد بود شهری که این روزها میزبان میلیون ها مسافر است؛ دهه ای نزدیک را در پیش دارد، آیا می تواند جوابگوی نیازهای مسافران باشد، آیا عاشق الرضایی که از 2000 کیلومتر آنطرف تر (و شاید هم بیشتر) به خراسان و مشهد آمده است می تواند آسوده خاطر به زیارت رود؟!

بگذریم ... !

3 سالی گذشته بود از آخرین دیدارم، رفتنم بهانه حال خرابم را داشت، شاید خلوت کردن با کسی که دوستش داشتم بهبودم می داد، اولین روز قصد کردم قبل از اذان مغرب وارد حرم شوم، اما از ساعت ها قبل حرم پر می شد! حتی تا ورودی بسط ها، ناچار بودم برای زیارت زمانم را تغییر دهم، ساعت 2 بامداد وقت خوبی بود تا اذان صبح، رفتم اما همان حالت غروب را داشت... شاید از من هم عاشق تر وجود داشت! تنها لذتم از آن شب رفتن ها نقاره زنی های طلوع آفتاب بود در شب هایی که ماه کاملشان 2 تا بود برایم ... دل سیر زیارت نکردم این چند روز؛ همین.

بگذریم... !

مشهدم اینجا نبود! اجاره شبی 200 هزار تومن (جایی با وضعیتی تقریبا مطلوب) برای یک اتاق 12 متری، کرایه های بی قانون وسایل نقلیه عمومی - انگار حرم، تنها کشور جهان بود که در آن خدمات، پولی نبود- و مهمتر از آن هم وضعیت تجار اطراف حرم که معاششان از رضا (ع) است، اما در جوارش معصیت می کنند و در حقّ مسلمانی که برای زیارت آمده است کم فروشی و بد فروشی، تا مردمی را ...

بگذریم...!

مشهد شاید برای مشهدی ها عادی باشد، شاید مردگانی که از صحن آزادی وارد می شوند ... بگذریم از همه این ها ...

مشهد برای ما مهم است. دریابید این شهر را حداقل در این دهه  (درست رفتار     کنید با میهمانان این حضرت) لطفاً !

عاشق که نمی تواند مُعطّل شما باشد! 

  • انقلاب ما... / گام اول خودسازی

نظرات  (۱)

  • حسین منسوجی
  • منظورت از این یه تیکه چیه . . . .؟

    شاید مردگانی که از صحن آزادی وارد می شوند ...

    یه حدسایی میزنم ولی میخام مططمءن شم . . .

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی