انقلاب ما

وظیفه نسل پرنشاط و جوان دانشجو؛ تداوم و تکامل خط مستقیم انقلاب است

انقلاب ما

وظیفه نسل پرنشاط و جوان دانشجو؛ تداوم و تکامل خط مستقیم انقلاب است

انقلاب ما

قرار بر این شد تا نوشته های دوستانتون در هیئت عاشقان اهل بیت (علیه السلام) به صورت مکتوب در این وبلاگ قرار بگیره تاهممون هرز چند گاهی سری بزنیم به این نوشته ها و تکرار بشه گفته های گذشته و یادمون بیاد که چی قرار گذاشته بودیم با خودمون وقتی این نوشته ها رو میشنیدیم.

نویسنده : رضا علوی

ایران، لبنان و سوریه سه ضلع مقاومت اسلامی است که دشمنی غرب و کشور های به اصطلاح اسلامی حاشیه خلیج فارس به آن مشروعیتی بخشیده است و اثبات می نماید صراط قدم گذاشته در آن صراط نور است. انشا ...

به راستی چه شده است که غرب ، صهیونیست و دوَل عربی اینگونه منافع خود را در نابودی این مقاومت دیده اند.

چه شده است که کشور هایی که خود را مدافع مظلومین جهان! می دانستند و اسلام را خشونت طلب و مانع آزادی ، حال اینگونه با کمک اعراب خشونت طلب حاشیه خلیج فارس به جان کشور سوریه افتاده اند.

چه شده است  که دستگاه تبلیغاتی غرب که محوریت ماموریت خود را اسلام ستیزی تعریف نموده ،حال خود را حامی مسلمانان مظلوم معترض به رژیم بشار اسد می داند!؟

پاسخ به این سوالات را می توان در چند جمله خلاصه نمود.

محوریت ماموریت دستگاه های تبلیغاتی غرب، در تقابل با اسلام خلاصه می گردد ، اسلام ستیزی، اساسی بر خوراک فرهنگی افکار عمومی جهان در دستگاه های مختلف غربیست و تمام تلاش خود را برای ایجاد این تفکر به کار بسته اند.

تعریف دشمنی غرب علیه اسلام را باید باز خوانی نمود و سوالی اساس پیش آمده در این بازخوانی این است کهغر ب با کدام اسلام در ستیز است؟ تعریف غرب از اسلام خشن و متحجر چیست؟ و یا بهتر بگوییم کیست؟

غرب تهدید منافع خود را در اسلام تکفیری ، وهابی و یا اسلام خنثی فردی نمی داند و چه بسا منافع خود را در این نوع اسلام آمریکایی در یک کلام، تعریف می نماید. ستیز آنها با اسلام نابیست که مطالبه و صیانت از حقوق مسلمین جهان و مظلومین عالم را وظیفه شرعی خود ، و در کنار اجرا به وظایف فردی ، خود را مسئول در قبال اجتماع و مردم می داند.

آنها به منظور ضربه زدن ونابودی این نوع اسلام، که می توان امام خمینی (ره) را روشن کننده راه آن پس از سال ها انحراف و ظلمت دانست، فرو ننشستند و توانستند با تعاریف هنرمندانه ، تفکرات تند تکفیری ها و وهابیت را با شیعه گره بزنند و شیعیان را تندرو، خشن و متحجر، و در مقابل تکفیری ها را مسلمین مظلوم در نگاه جوامع جهانی معرفی نمایند

حال آنکه حمایت ها و پشتیبانی های آنها از تکفیری ها ، وهابیون و آل سعود نشان دهنده ی تفکرات پست و دشمن طلبانه آنها در قبال شیعیان و همفکران آنهاست.

آزادیخواهان جهان!(غرب و همفکران آن) با ایجاد فضایی امن برای دستگاه های تبلیغی اعراب تکفیری، موقیعتی آماده نمودند تا اسلامی با تفکر تحجرگرا ، به راحتی ترویج گردد و در این سو با دشمن تراشی های متعدد کشورهای غربی و اعراب تکفیری تنها شبکه های تلویزیونی مروج اسلام ناب را به مرز نابودی بکشاندند .

و در آخر بنظر می رسد دگر تحمل مقاومت و روشنگری های اسلام ناب، که از کشور های مسلمان هم پیمان جمهوری اسلامی ایران متساعد می گردد را ندارند و تلاش خود را به کار گرفته اند تا به خیال خام خود مقاومت را به زانو در آورند و اسلام ناب را به نابودی خود نزدیک نماییند .

نمی دانند این بی خردان عالم ! که اسلام زنده است و زنده خواهد ماند و نابودی از آن آنهاست. انشا ا...

 

به نام خداوند بخشنده مهربان

هنگامی که یاری و پیروزی خدا فرا رسید

و ببیبنی مردم گروه گروه وارد دین می شوند

پروردگارت را تسبیح و حمد کن و از او آمرزش بخواه که او بسیار توبه پذیر است

  • انقلاب ما... / گام اول خودسازی

نظرات  (۱)

عالی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی