انقلاب ما

وظیفه نسل پرنشاط و جوان دانشجو؛ تداوم و تکامل خط مستقیم انقلاب است

انقلاب ما

وظیفه نسل پرنشاط و جوان دانشجو؛ تداوم و تکامل خط مستقیم انقلاب است

انقلاب ما

قرار بر این شد تا نوشته های دوستانتون در هیئت عاشقان اهل بیت (علیه السلام) به صورت مکتوب در این وبلاگ قرار بگیره تاهممون هرز چند گاهی سری بزنیم به این نوشته ها و تکرار بشه گفته های گذشته و یادمون بیاد که چی قرار گذاشته بودیم با خودمون وقتی این نوشته ها رو میشنیدیم.

 نویسنده: محمدتقی علی پور


وقتی تاریخ فلسطین را از 60 و اندی سال قبل تا کنون ورق می زنیم جز خون و خشم و نبرد چیزی نخواهیم دید. تاریخ مردمی را که قرنها در دشتی سر سبز زیسته اند و اکنون با هزاران شهید و میلیونها آواره از سرزمینشان رانده شده اند، آواره شده اند به واسطه مردمانی که سالهاست آواره این سرزمین و آن سرزمینند. یهودیان طبق اسناد تاریخی، از 587 سال قبل از میلاد مسیح از اورشلیم توسط بخت النصر رانده شده اند، از این مکان به آن مکان رفتند (نه کوچ اختیاری)، مردمانی که تعالیمشان اینگونه است :

 

"اموال و املاک غیر یهود در حکم اموال بی صاحبی است که یهودیان می توانند آنها را به تصرف در آورند و خداوند برای یهودیان حق سلطنت و تصرف بر تمام موجودی و زندگانی ملت ها را داده است / تعالیم تلمود ، فصل بابا بشرا و در سفر حیکیریم ( ج3، ف 25 )"

این مردم که در طول تاریخ  خود را نژادی برتر می دانستند و می دانند و دست از جنایت بر نداشته اند پس از طرد شدن توسط آلمانـیها در جنگ جهانی دوم رو به سرزمینی آوردند که در سال 1897، تئودور هرتزل رویای آن را در سر داشت. رویایی با این مضمون: هدف صهیونیسم عبارت از ایجاد یک وطن قومی برای ملت یهودی در سرزمین فلسطین است. آری مقصد جدید یهودیان، فلسطین بود. پس از اسپانیا و پرتغال و انگلستان و فرانسه و آلمان !!

و تعالیم یهود به ما یاد آور می شود آنان چگونه انسانهایی هستند :

 

"همچنان که انسان بر حیوان برتری دارد یهودیان نیز بر سایر ساکنان زمین برتری دارند/ تعالیم تمود ، فصل بابا بشرا و در سفر سنهدرین "

اما مقاومت. احساسی که در هر جوان وطن خواه وجود دارد در جوانان فلسطینی بیدار شده است بیداری ای که کماکان ادامه دارد بیداری ای که مبارزه را در پیش داشت. آری این جوانان از دیرباز تا به امروز در راه وصول به فلسطینی آزاد، برای ساختن کشوری  پیشرفته جنگیده اند، کشوری که در آن، همه ی مردمانش، بدور از هرگونه تمایز نژادی و دینی زندگی کنند و از تمامی حقوق یک زندگی آرام برخوردار باشند.

با توجه به مطالبی که گفته شد و نیز امید به همبستگی ملت های اسلامی و این سخن قرآن کریم:

 

"و آن هنگام امر نافذ خدای تو بر این قرار گرفت که تا روز قیامت کسی را به عقوبت و عذاب سخت بر آنها بر انگیزد که پروردگار تو همانا زود کیفر کننده ستمکاران و به خلق بسیار بخشنده و مهربانست/ اعراف 167 "

می توانیم این اطمینان خاطر را داشته باشیم که وجود کنونی اسرائیل در سرزمین فلسطین و کوشش آنها برای ایجاد یک وطن و سرزمین ملی از راه زور و تجاوز موقت بوده و دوامی نخواهد داشت و صهیونیستها بالاخره بر زندگی سرگردان و آواره خود باز خواهند گشت، ان شاءا...

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی