انقلاب ما

وظیفه نسل پرنشاط و جوان دانشجو؛ تداوم و تکامل خط مستقیم انقلاب است

انقلاب ما

وظیفه نسل پرنشاط و جوان دانشجو؛ تداوم و تکامل خط مستقیم انقلاب است

انقلاب ما

قرار بر این شد تا نوشته های دوستانتون در هیئت عاشقان اهل بیت (علیه السلام) به صورت مکتوب در این وبلاگ قرار بگیره تاهممون هرز چند گاهی سری بزنیم به این نوشته ها و تکرار بشه گفته های گذشته و یادمون بیاد که چی قرار گذاشته بودیم با خودمون وقتی این نوشته ها رو میشنیدیم.

 

به گزارش سایت" حرف تو"، بعدازظهر روز پنجشنبه هفته گذشته خبر شهادتمالکوم شباز جوان مسلمان آمریکایی در کشور مکزیک به سرعت در رسانه های اجتماعی همچون فیس بوک پیچید و همه مطالب منتشر شده در فیس بوک از خبری با عنوان «مالکوم شباز، نوه مالکوم ایکس ترور شد» خبر می‌داد.

مالکوم ایکس موثرترین مبارز مسلمان آمریکایی در قرن 20 به شمار می رود و اکنون نوه وی یعنی ملکوم شباز در مکزیک ترور شده است.

مالکوم شباز، نوه مالکوم ایکس در حالی کشته شده است که چند ماه پیش زمانی که برای حضور در جشنواره فیلم فجر قصد خروج از آمریکا به مقصد ایران را داشت توسط ماموران اف‌بی‌آی دستگیر شد.

احتمال می رود مالکوم شباز برای سفر به ایران به کشور مکزیک رفته باشد زیرا برای ادامه دروس حوزوی در حوزه علمیه قم برنامه ریزی کرده بود.

به نظر می رسد مقامات آمریکایی نمی خواهند نوه یک مبارز مسلمان آمریکایی که هنوز در یاد و قلب سیاهپوستان است به عنوان یک جوان حوزه رفته و شیعه از ایران به آمریکا برگردد.

این خبر و بسیاری از خبرهای از این قبیل توسط رسانه های غربی به شدت سانسور می شود به طوری که امروزه در تمام نقاط جهان کمتر کسی از جنایات و قتل‌های زنجیره‌ای که هر روز در امریکا رخ می‌دهد اطلاع داشته باشد، چرا که متأسفانه غول‌های رسانه‌ای دنیای غرب، با سانسور جنایات در کشور خود و بزرگنمایی حادثه های کوچک در ایران و کشورهای مسلمان، فضای رسانه‌ای دنیا را تاحد زیادی به دست گرفته‌اند.

فراوانی این جنایات تا حدی است که بالاخره اخبار این کشتارها از لابه‌لای شبکه‌های اجتماعی، سایت‌های محلی و و بلاگ‌ها، درز می‌کند، اما متاسفانه انعکاس این اخبار در فضای مجازی نهایتاً تا چند روز دوامی نمی‌آورد.

این بار ما وبلاگ نویسان ایرانی، با هدف پرده برداشتن از چهره واقعی آمریکا، دست به دست یکدیگر می‌دهیم تا با صدایی واحد، ندای افراد و گروه‌هایی را که توسط شیطان بزرگ مورد ظلم واقع می‌شوند را در حد توانمان به گوش همگان برسانیم.

  • انقلاب ما... / گام اول خودسازی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی