انقلاب ما

وظیفه نسل پرنشاط و جوان دانشجو؛ تداوم و تکامل خط مستقیم انقلاب است

انقلاب ما

وظیفه نسل پرنشاط و جوان دانشجو؛ تداوم و تکامل خط مستقیم انقلاب است

انقلاب ما

قرار بر این شد تا نوشته های دوستانتون در هیئت عاشقان اهل بیت (علیه السلام) به صورت مکتوب در این وبلاگ قرار بگیره تاهممون هرز چند گاهی سری بزنیم به این نوشته ها و تکرار بشه گفته های گذشته و یادمون بیاد که چی قرار گذاشته بودیم با خودمون وقتی این نوشته ها رو میشنیدیم.

نویسنده : سعید حاجی پور

اگر شما جوانان نگاه به قله های آرمانی را کنار بگذارید، برآیند غلطی به وجود خواهد آمد. برآیند آرمان گرایی شما و چالش مسئولان با مصلحت ها، برآیند معتدل و مطلوبی خواهد شد؛ اما اگر شما هم دنبال مصلحت گرایی رفتید و گرایش مصلحت اندیشانه ـ یعنی صد در صد با واقعیت ها کنار آمدن ـ وارد محیط فکری و روحی دانشجو و جوان شد، آن وقت همه چیز به هم میریزد و بعضی آرمان ها از ریشه قطع و گم خواهد شد. دانشجویان نباید آرمان گرایی را رها کنند.

باید غالب بدنه ی دانشجویی کشور، مجموعه ای متعهد و دارای احساس مسئولیت نسبت به آرمان های دانشجویی باشند. یکی از این آرمان ها مسئله ی علم است؛ دومی عدالت خواهی است و آرمان سوم، آزاد اندیشی و آزادی خواهی است.

آزادی خواهی و آزاد اندیشی نباید فقط منحصر در معنای محدود سیاسی تلقی و معنا شود. آزاد اندیشی یعنی آزادانه فکر کردن؛ آزادانه تصمیم گرفتن؛ ترجمه ای، تقلیدی و بر اثر تلقین دنبال بلندگوهای تبلیغاتی غرب حرکت نکردن. لذا شامل علم، معرفت، مشی سیاسی شعارها و واژه ها و خواسته های متعارف سیاسی و اجتماعی هم می شود.

مقام معظم رهبری

  • انقلاب ما... / گام اول خودسازی

نظرات  (۱)

حرف آقا همیشه تکه!
بی برو برگرد!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی