انقلاب ما

وظیفه نسل پرنشاط و جوان دانشجو؛ تداوم و تکامل خط مستقیم انقلاب است

انقلاب ما

وظیفه نسل پرنشاط و جوان دانشجو؛ تداوم و تکامل خط مستقیم انقلاب است

انقلاب ما

قرار بر این شد تا نوشته های دوستانتون در هیئت عاشقان اهل بیت (علیه السلام) به صورت مکتوب در این وبلاگ قرار بگیره تاهممون هرز چند گاهی سری بزنیم به این نوشته ها و تکرار بشه گفته های گذشته و یادمون بیاد که چی قرار گذاشته بودیم با خودمون وقتی این نوشته ها رو میشنیدیم.

نویسنده : سعید حاجی پور

داشتم فکر می کردم که چرا برخی تحمل شنیدن اشتباه خود را ندارند.

داشتم فکر می کردم که چرا "مومن آینه مومن است" را فراموش می کنیم

داشتم فکر می کردم که چرا برخی با منت گذاشتن مثال عینی "حبطت اعمالهم"

می شوند و پاداش بخشش خود را تباه می کنند.

داشتم فکر می کردم که در این ماه محرم ، از صبر زینب دم می زنیم، ولی

لحظه ای دم نمی زنیم و صبر نداریم.

داشتم فکر می کردم اگز زکات را باید قربتا الی الله پرداخت کرد، چرا برخی

در پرداخت زکات هم روابط را جایگزین ضوابط می کنند و به هرکه بخواهند

زکات می دهند و برخی را محروم می کنند.

داشتم فکر می کردم که اگر " زکات العلم نشرها" است ما همیشه و تا آخر عمر

محتاج این زکات هستیم، خواه به ما بدهند خواه ندهند.

داشتم فکر می کردم که چرا دیگر هیچ کس به هیچ کس حسن ظن ندارد و همه فقط

و فقط نیمه خالی لیوان را می بینند.

داشتم فکر می کردم که چرا گاهی فراموش می کنیم آن شش خصلت را که مومن

نباید داشته باشد" سخت گیری، بی خبری،حسادت،لجاجت،دروغگویی و تجاوز" و

گاهی چقدر سخت گیر می شویم.

داشتم فکر می کردم که به یاد سخن مولا افتادم که فرمود:"ای کمیل! هیچ

حرکت و کاری نیست، مگر اینکه در آن حرکت تو نیاز به معرفت و شناخت داری"

و چقدر شناختن انسان ها سخت و دشوار شده است.

داشتم فکر می کردم که دریافتم همه این امور شامل حال اینجانب هم می شود.

  • انقلاب ما... / گام اول خودسازی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی